Post by plorgebelcialoy on Feb 28, 2022 22:47:49 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Cafe — Restaurant Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Cafe — Restaurant Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser uendelig krystaller ▞▞▞
▞▞▞ My Cafe — Restaurant Game 2022 version ▞▞▞
Arrangementer hjelper deg med å skaffe nødvendige ting, men du må være smart med krydder som er vanskelig å få tak i, lagre dem til det er ABSOLUT NØDVENDIG å bruke dem, ellers kommer du i en dårlig klemme. Fint utseende, men tar MYE plass, så mye plass at det får deg til å lure på hvor mange skript de kjører over på andre. Rydd opp. Etter hvert som apper utvikler seg, bør de bli mindre, spesielt de som bruker internettilgang.
Liker selve spillet, men litt irriterende med alle de "historiene" som skjer underveis
Vennligst aldri kjøp noe under dette spillet. Det er mulig å spille gratis. De har ved mer enn én anledning ikke gitt meg kjøpet mitt, eller det ble forsinket etter at det ble brukt. VIKTIG! De bryr seg ikke om de river deg av eller ikke. Bare spill gratis. Oppdatering: Det stemmer heller ikke. (Svarer på kommentaren deres). De vil finne en måte å ikke gi det til deg. Veronica ba meg sjekke det hver sjette time som om jeg ikke har et liv. Jeg sjekket, men mottok den aldri, og det har gått 24 timer.
Forferdelig, utjevningssystemet er rigget. 1/10.. betalte for et produkt og aldri mottatt det fortalte melsoft kundeservice og de kan vi ikke gi deg produktet og lykke til i spillet.. helt forferdelig kundestøtte. Jeg kommer aldri til å bruke et melsoft-spill..
Det er min kafé, eller er det den Fernando-fyren som virkelig eier den, siden det ser ut til at han velger det jeg trenger å bruke
Jeg elsker dette spillet så mye, men jeg har noen forslag! For det første vil jeg gjerne se et nytt appikon, en enkel kaffekopp ville vært deilig. For det andre vil jeg ha mer enn ett alternativ for karakteren din. Vær i stand til å personliggjøre det når du først starter spillet og navngi karakteren/arbeiderne dine. Vil også gjerne kunne navngi kafeen min. Kanskje gjøre klærne billigere også? Jeg vil også ha muligheten til å kjøpe mynter med diamanter. Takk for at du tok ideene mine i betraktning!
elsker dette spillet! men smykkeskrinet mitt er fullt og jeg har nesten ikke nok diamanter til å utvide det. vi bør få en diamant per hver edelsten vi ikke kan beholde på den måten vi har i det minste en sjanse til å utvide smykkeskrinet vårt. Jeg vet ikke at jeg noen gang vil ha 285 diamanter med mindre du gjør en enklere måte å samle dem på.
Jeg lastet ned dette som en del av en belønningsspilleapp, og jeg tenkte at jeg ville avinstallere så snart jeg fikk belønningen, men jeg elsker det faktisk?? Ikke bare er det bare et morsomt kaféspill, men dialogen er så rå og går mye vanskeligere enn den må. "Det er det! Jeg skal finne dem og..." "Gå tilbake til fengsel? Eller kanskje du bare skal late som om du er klar til å gjøre den samme feilen igjen?" Hvilket annet spill har dialog DETTE RAW. Jeg er også sint fordi jeg brøt sammen og brukte irl $ i spillet og jeg angrer ikke engang på det 10/10
Jeg har vært med i dette spillet i noen år nå med en veletablert blomstrende township, jeg har begynt å miste interessen ettersom jeg har sett prisene stige til det punktet av hvorfor jeg bryr meg. Hele tegneserieutseendet til ting nå er bare forferdelig (jeg kan ikke engang se på Margarets ansikt) si at dette bare er en fase og at du går tilbake til det opprinnelige utseendet. Ta også med tilbake den originale musikken du pleide å ha. Det ville vært fint å ha billetter som premie i det daglige gaveeskespillet.
Det er interessant og morsomt å spille, veldig vanedannende også 😣, ville gitt det 5 stjerner, men det lar oss ikke gi krydder til vennene våre, vi skal kunne dele krydder eller edelstener blant venner, det må ikke nødvendigvis være fra bydelen.
Tar ufatellig mye strøm
Elsker spillet, men jeg pleier å hoppe spill...Så jeg hopper tilbake i spillet bare for å finne at det zoomer inn på kunder etter å ha fullført bestillingen. Så nå må jeg enten huske bestillingen deres eller kjempe mot trangen til å kaste telefonen min over rommet. Spill skal være avslappende. Mellom vanskelighetsgraden/høy etterspørsel etter diamanter og nå dette? Kan like gjerne avinstallere....
My Cafe — Restaurant Game Casual pott
Jeg likte dette spillet. Jeg spilte den mye lenger enn jeg hadde planlagt. Dessverre krever det MYE oppmerksomhet for å komme videre; Jeg satte inn alarmer for å komme på og spille, noe som for meg ikke var verdt byttet i mitt virkelige liv.
Jeg kjøpte ved et uhell en gave fra Fernando da jeg prøvde å se bestillingen hans. Diamanttransaksjonen er en del av dialogalternativene hans uten bekreftelse på å bruke diamanter, og gavene er ikke verdt det. I følge din såkalte støtte, ville det ikke være rettferdig å refundere diamanter/bytte tilbake gaven mot refusjon. Dette er enkel grådighet og latskap fra din side. Bare et betal for å vinne-spill gir ikke bekreftelser før du kaster bort valutaen din for deg.
Jeg pleide å elske dette spillet, men over tid begynte små ting å irritere meg. Ting som hvordan du ikke kan fortelle baristaen å komme seg ut av veien eller hvordan de kan legge ting på servicebordet og det ville gå til spille, eller det faktum at for å fullføre oppgaver må jeg kjøpe et bilde for 2000 dollar. ikke engang bruke! Det som bare presset meg over kanten var spesialbestillingene! Jeg skjønner at de skal være vanskelige, uansett, jeg er sint for at jeg var nær ved å fullføre alles 5/5, men den startet på nytt, tilbake til 1/5!
🤑
Thief Puzzle - Can you steal it ? Bulmaca qyp
My Cafe — Restaurant Game Nezahtjevne igre lei
Jeg virkelig elsker spillet og beundrer menneskene som har laget det. Men det faktum at for alt jeg må bruke diamant er irriterende, og etter et tidspunkt kan jeg ikke komme videre i spillet uten å bruke ekte penger på det. Det suger og gjør spillet mitt kjedelig. belønningene jeg får for spillet er for lite til å spille det som jeg ønsker. krydder er veldig dyre, og hvis noen går tom for diamanter, kan du ikke spille spillet med mindre de betaler det.
Jeg liker dette spillet veldig godt, men spillet krasjer på det verst mulige tidspunktet, og det fortsetter også å skje.
Flott grafikk!!! Interessant historielinje!! .. Når det er sagt, spilte jeg dette spillet for mange år siden og endte opp med å avinstallere det fordi det ble umulig å oppgradere eller gå opp i nivå uten å kjøpe edelstener. Så jeg har begynt helt på nytt og vi får se hvordan det går.. Jeg oppdaterer når jeg kommer lenger inn i spillet!!
Jeg elsker det så mye! Dette spillet er kjempebra!
Morsomt
Jeg har spilt dette spillet av og på i mange år nå, jeg liker hvordan spillet har oppgradert over tid. Det eneste problemet mitt er at hver gang du øker tingene du trenger (fra iskrem til smultringene) blir dyrere og dyrere å kjøpe. Jeg forstår at en liten sum blir belastet mer, men jeg synes 400 000 mynter for noe er litt latterlig. det er som om de vet at vi kommer til å bryte sammen og kjøpe diamanter for å kunne betale for det. ikke dra nytte av oss.
Jeg elsker dette spillet! Den fanger oppmerksomheten min raskt og holder på den, noe som gjør den perfekt for lange togturer til og fra jobb. De eneste klagene jeg har er angående den vanvittige prisen på mange nødvendige gjenstander og utstyr og chat-systemet i spillet. Tastaturposisjonen er vanskelig og dekker delen der du skriver, slik at du ikke kan se hva du skriver. En måte for spillere å dele mynter, edelstener, krydder osv. ville også vært fantastisk!
Dette er et supermorsomt spill og jeg liker det veldig godt. Jeg vil si at den eneste dårlige delen er brettspillet det automatisk gir deg sine. Kanskje hvis vi fikk et varsel når vi kommer inn som sier at det var deres? Også når du kommer til riktig nivå får du rubiner. Jeg vil gjerne om vi også kunne betale mynter for å oppgradere den, for noen ganger har vi ikke diamantene til å oppgradere den. Det er noe jeg også vil ha lagt til. Ellers synes jeg dette spillet er fantastisk og morsomt! Jeg ELSKER også historien!!
Dette spillet er morsomt, du får møblere og dekorere kafeen din. Jeg liker ikke måten du det på gir deg en grense på hvor mye av det møbelet du kan få. Dessuten er prisen på ting veldig dyr. Det er vanskelig å spare ul for ting. Du kan ikke male på dette spillet, og grafikken er virkelig dårlig. Jeg har mye mer å si, men kommer ikke på akkurat nå. Dette spillet er morsomt, men litt bortkastet tid. Jeg ble liksom lei av det på mindre enn 30 minutter. Dette spillet er ok.
Kjempe bh spill
Liker dette spillet. Helt perfekt for meg 😊
Jeg liker dette spillet veldig godt, men jeg finner meg selv hele tiden å slette andre apper bare for å holde det oppdatert fordi det tar for mye plass på telefonen min.
For det meste likte jeg dette spillet. Jeg kunne spille i mitt eget tempo, det var muligheter i spillet til å tjene den spesielle valutaen uten å bruke penger, og historiene var underholdende. Mitt hovedproblem er belønningene for byens arrangementer. Plasseringspremien skal deles av din byleder. Dette tvinger frem et tillitssystem og ujevn utbetaling. Etter to arrangementer og en tredje i ferd med å starte, gadd ikke bylederen min å dele ut belønninger, og som hoveddeltaker er dette frustrerende og hvorfor jeg avinstallerer.
Etter siste oppdatering ville det ikke siste inn. Stoppet på 11%, måtte avinstallere det, og laste det ned på nytt, stoppet da på 12% inne på spillet..Koster en del penger for masseutstyr osv, men + i boka for at man har muligheter for å tjene gems gjennom spillet. ☺
Jeg er teamleder i min township. Hver festival spesielt når vi rykker opp til honningligaen som fører til diamanten. Noen ganger når jeg går tilbake for å sjekke andre spilleres resultater med ballongen mot slutten av festivalen, ser jeg endringene i kafeen foran øynene mine, vi er 1. stort sett eller et annet lag, og så bytter de kafé som ikke spilte fra begynnelsen for å beholde oss ned dette spillet er rigget. Det er ikke rettferdig at vi skal fortsette å konkurrere med den samme kafeen til slutten.
My Cafe — Restaurant Game Jocuri obișnuite iqsp
Det er morsomt og enkelt å spille også. Jeg elsker "My Cafe" fordi grafikken er flott og oppskriftene er ekte. Jeg har prøvd noen ut selv. Jeg anbefaler dette spillet hvis du liker å dekorere fordi det er mange dekorasjoner å velge mellom. Nok en grunn til å like spillets brede utvalg av dekorasjoner å velge mellom! Jeg prøver å informere deg så godt jeg kan om utsiktene til spillet. Det er VELDIG interessante historier som kundene dine deler med deg. som mysterier. du vil virkelig nyte dette spillet!
Jeg Synnes denne appen er veldig morsom 😊😊😊
Den vil ikke gjøre den nyeste oppdateringen den sier at jeg ikke har nok plass på enheten min, men telefonen min er bare på 47% og jeg slettet alle ubrukte apper og bilder.....nå kan jeg ikke engang spille
Jeg måtte endre vurderingen min. Jeg pleide å elske dette spillet, men siden forrige oppdatering kan jeg ikke logge på. Det står at jeg ikke har nok minne. Jeg har rikelig med minne ... mye mer ledig plass enn dette spillet noen gang kunne trenge
Spillet var veldig morsomt da jeg startet, men etter hvert som jeg kom lenger frem begynte alt å bli for dyrt. Det tar altfor lang tid å få penger til ting jeg trenger. Løs dette problemet, så endrer jeg vurderingen min
Jeg elsker virkelig dette spillet! Det eneste problemet jeg ser er at det er litt irriterende å redigere og flytte ting rundt i rommet uten å måtte gjøre det én om gangen. Men bortsett fra det elsker jeg spillet!
Jeg elsker spillet! Jeg forstår bare ikke hvorfor VIP-nivå 8 tar så lang tid å oppdatere. Jeg har hatt nok VIP-poeng i flere måneder til å rykke opp, og det er fortsatt ikke tilgjengelig. Jeg har ikke noe imot å bruke pengene mine i spillet, og neste VIP-nivå bør være tilgjengelig.
Det er et skikkelig bra spill. Mitt eneste problem med det er prisene på varene når du kommer opp i nivåer. De er latterlig høye i pris. Esp siden du fortsatt må snu og fortsatt bruke en latterlig mengde diamanter for å låse opp oppskriften. HVIS du spiller og ikke legger inn noen faktiske penger, kommer du IKKE til å komme for langt i dette spillet. Elementene kommer også i 3 nivåer hvis du kjøper den i etapper for å oppgradere. Det verste du kan gjøre. Prisene er økt med tusenvis av dollar. Det er en rip off!